КМДА Київська міська державна адміністрація


2 липня 2021

Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській РДА за II квартал 2021 року

За січень-червень 2021 року на розгляд до Печерської райдержадміністрації надійшло 13774 звернення до Контактного центру  міста Києва, в тому числі   9903 звернення через КБУ «Контактний центр міста Києва» – «1551», 723 звернення через Урядову гарячу лінію, 3148 звернень через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва»

Службами району за червень розглянуто 1850 звернень, на поточному розгляді знаходиться 292 звернення. 

За червень 2021 року на розгляд до Печерської райдержадміністрації  надійшло 2072 звернення до Контактного центру міста Києва, в тому числі 1408 звернень через КБУ «Контактний центр міста Києва» – «1551», 122 звернення через Урядову гарячу лінію, 542 звернення через офіційний сайт КБУ «Контактний центр міста Києва». 

Всі звернення перебувають на контролі та виконанні в комунальних підприємствах Житлово-комунального господарства та відповідних службах Печерської райдержадміністрації.

Керівництво Печерської райдержадміністрація вживає всіх можливих заходів для своєчасного, якісного та змістовного інформування заявників за результатами опрацювання порушених  питань.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.