КМДА Київська міська державна адміністрація


14 серпня 2019

Комунальні служби Печерського району мають розпочати опалювальний сезон 2019-2020 років безперешкодно – Павло Бабій


14 серпня 2019 року виконувач обов’язків голови Печерської райдержадміністрації Павло Бабій провів засідання районного штабу по організації роботи господарства району в осінньо-зимовий період та координації діяльності служб району. Фотозвіт

У ході наради обговорили стан підготовки району до опалювального сезону, терміни завершення робіт та отримання актів готовності по об’єктах.

Так, за інформацією КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва», на даний час до осінньо-зимового періоду підготовлено 471 із 673 житлових будинків комунальної форми власності та отримано 43 акти готовності систем теплопостачання.

Наразі, комунальним підприємством проводяться роботи з підготовки систем центрального опалення, ремонту покрівель, засклення та утеплення вікон на сходових клітинах, заміни ізоляції трубопроводів систем опалення та гарячого водопостачання, заміни та відновлення внутрішньобудинкових мереж та інші.

Крім того, керівники структурних підрозділів відзвітували про стан підготовки до осінньо-зимового періоду 2019-2020 у закладах освіти, закладах культури районного підпорядкування та різновідомчих закладах району, лікувально-профілактичних закладах, у Територіальному центрі та стан справ клубів за місцем проживання Печерського районного у м. Києві центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

«Наразі, увійти в опалювальний сезон безперешкодно - основне завдання для служб району. Тому робота з підготовки до осінньо-зимового періоду має бути чітко організована і завершена відповідно графіку. Особлива увага зараз закладам освіти, до 1 вересня всі об’єкти мають бути готові», - Павло Бабій.

Так, станом на 14 серпня 2019 року у центральному районі столиці, в межах підготовки до опалювального сезону 2019-2020 років запланованих заходів виконано на 70%.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.