КМДА Київська міська державна адміністрація


19 червня 2019

У Печерській РДА зарахували 16 дітей з інвалідністю до відділення надання соціальних та реабілітаційних послуг


19 червня 2019 року в Печерській райдержадміністрації відбулось засідання районної соціально-медичної комісії по відбору дітей до відділення надання соціальних та реабілітаційних послуг для дітей з інвалідністю Територіального центру соціального обслуговування Печерського району м. Києва. Фотозвіт

Під час засідання заслухано звіт завідувача відділення надання соціальних та реабілітаційних послуг для дітей з інвалідністюпро роботу відділення протягом 2018/2019 навчальних років.

Так, у 2018-2019 навчальному році діти, які перебувають у відділені отримали 787 обідів на суму 28 тис. 323 грн та 10 907 соціально-реабілітаційних послуг.

Дітям з інвалідністю надаються безкоштовні послуги логопеда, психолога, медичної сестри з масажу, консультації лікаря-невролога дитячого та проводяться розвиваючі заняття з вихователями відділення.

Після розгляду комплекту документів та заяв батьків, членами комісії прийнято рішення зарахувати16 дітей до відділення надання соціальних та реабілітаційних послуг для дітей з інвалідністю на 2019-2020 навчальний рік (8 – до групи повного дня, 8 – до групи короткотривалого перебування).

Довідково:

До відділення надання соціальних та реабілітаційних послуг зараховуються діти з інвалідністю віком від 3 до 18 років, за наявності відповідних медичних висновків та з урахуванням пропозицій районної соціально-медичної комісії з відбору дітей до відділення  надання соціальних та реабілітаційних послуг для дітей з інвалідністю.

Відділення співпрацює з МБО Посланець миру, школою іноземних мов ХеленДорон, Київською Спілкою Самаритян, БФ Карітас Україна, БО Летсхелп та іншими благодійними організаціями.

За додатковою інформацією можна звернутись до Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Печерського району м. Києва, за тел.: (044)285 23 59.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.