Про це зазначила сьогодні, 18 січня, заступник керівника апарату Катерина Печерська під час проведення робочої наради з комунальними підприємства району та структурними підрозділами щодо опрацювання звернень, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 15-51» та включені до Рейтингових показників діяльності. Фотозвіт
Зокрема на нараді були розглянуті наступні питання:
- опалення – 300 звернень;
- прибирання, санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою – 271 звернення;
- водопостачання – 193 звернення;
- утримання будинків – 71 звернення;
- стану ліфтів – 56 звернень;
- обслуговування зовнішніх та внутрішньобудинкових систем – 54 звернення;
- електропостачання – 49 звернень;
- ремонт та укладання асфальтового покриття – 44 звернення;
- освітлення – 38 звернень.
Також були розглянуті проблемні питання, що виникають при опрацюванні звернень громадян. В Печерській райдержадміністрації залишається на постійному контролі невідкладне та оперативне опрацювання звернень громадян у визначені терміни.
На завершення наради, Катерина Печерська наголосила на тому, що до опрацювання звернень мешканців необхідно відноситись відповідально та виважено, а також проводити аналіз показників власної діяльності та працювати в напрямку їх покращення.