Головна  →  Новини  →  18 січня 2019

«Звернення, що надійшли до Контактного центру міста Києва 15-51, повинні бути розглянуті вчасно та виконані якісно», - Катерина Печерська

Про це зазначила сьогодні, 18 січня, заступник керівника апарату Катерина Печерська під час проведення робочої наради з комунальними підприємства району та структурними підрозділами щодо опрацювання звернень, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 15-51» та включені до Рейтингових показників діяльності. Фотозвіт

Зокрема на нараді були розглянуті наступні питання:

- опалення – 300 звернень;

- прибирання, санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою – 271 звернення;

- водопостачання – 193 звернення;

- утримання будинків – 71 звернення;

- стану ліфтів – 56 звернень;

- обслуговування зовнішніх та внутрішньобудинкових систем – 54 звернення;

- електропостачання – 49 звернень;

- ремонт та укладання асфальтового покриття – 44 звернення;

- освітлення –  38 звернень.

Також були розглянуті проблемні питання, що виникають при опрацюванні звернень громадян. В Печерській райдержадміністрації залишається на постійному контролі невідкладне та оперативне опрацювання звернень громадян у визначені терміни.

На завершення наради, Катерина Печерська наголосила на тому, що до опрацювання звернень мешканців необхідно відноситись відповідально та виважено, а також  проводити аналіз показників власної діяльності та працювати в напрямку їх покращення.          

Перейти до спискуВерсiя для друку