Головна  →  Звіти про роботу  →  4 жовтня 2018

ЗВІТ про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській районній в місті Києві державній адміністрації за 9 місяців 2018 року

За період з 01.01.2018 по 30.09.2018 до Печерської районної  в місті Києві державної адміністрації надійшло 2312звернень громадян. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року, кількість звернень від громадян до районної адміністрації зменшиласьна 4відсотки або на 90 звернень.

 

Кількість звернень, що надійшли  поштою

Кількість звернень, поданих громадянами на особистому прийомі

Загальна кількість звернень

2018 рік

2017 рік

2018 рік

2017 рік

2018 рік

2017 рік

1067

1168

1245

1234

2312

2402

Частка колективних звернень від усіх звернень за звітний період становить 15 відсотків. Кількість колективних звернень збільшилася на 3 відсотка або на 13 звернень, і склала 358 звернень. З урахуванням колективних звернень за звітний період до райдержадміністрації звернулось 10291 громадянин, які у своїх листах порушили 2827 питань.

За 9 місяців 2018 року електронною поштою надійшло 364 звернення громадян.

Із загальної кількості звернень за 9 місяців 2018 року безпосередньо від громадян надійшло 48 відсотків усіх звернень. Для розгляду за належністю до Печерської райдержадміністрації передано: з Київської міської державної адміністрації – 45 відсотків (1051 звернення), від інших органів державної влади – 8 відсотків (157 звернень), з органів прокуратури – 0,1 відсотка              (2 звернення), від Народних депутатів України, з правоохоронних органів, з Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України звернень до Печерської райдержадміністрації не надходило.

Серед основних питань, які порушували мешканці у своїх зверненнях упродовж даного періоду, чільне місце займають: питання комунального господарства – 42 відсотки (1183 звернення), забезпечення законності і правопорядку – 9 відсотків (268 звернень), житлової політики – 13 відсотків (356 звернень), соціального захисту населення – 4 відсотки (115 звернень), сім`я, діти, молодь – 3 відсотки (91 звернення), та такі питання, як аграрної політики та земельних відносин, транспорту і зв'язку, фінансової, податкової, митної політики, праці і заробітної плати, охорони здоров’я, екології та природних ресурсів, освіти і науки, діяльності об’єднань громадян, діяльності місцевих органів виконавчої влади, діяльність органів місцевого самоврядування тощо.

У звітному періоді мешканців району найбільше турбували такі питання, як утримання будинків, благоустрій прибудинкових територій та озеленення територій біля будинків, поліпшення житлових умов, належне надання комунальних послуг (водопостачання та теплопостачання), щодо законності нарахування комунальних послуг, ремонт покрівель, неналежна робота ліфтів, прибирання прибудинкової території, здійснення ремонтних робіт в будинках, надання житла та реєстрація, реєстрація у гуртожитках, оренда нежитлових приміщень,соціальний захист, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, законність будівництва, порушення тиші та громадського порядку в закладах ресторанного господарства, питання сім`ї та виховання дітей тощо.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилась кількість звернень з питаньсоціального захисту населення (на 29 відсотків, 2018 – 115 звернень, 2017 – 89 звернень), житлової політики (на 57 відсотків, 2018 – 356 звернень, 2017 – 227 звернень), аграрної політики і земельних відносин (на 95 відсотків, 2018 – 41 звернення, 2017 – 21 звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року відмічено зменшення надходження звернень від громадян з питань комунального господарства (на 113 відсотків, 2018 – 1183 звернення, 2017 – 1333 звернень), сім`я, діти, молодь (на 47 відсотків, 2018 – 91 звернення, 2017 – 173 звернення), забезпечення законності та правопорядку (на 23 відсотки, 2018 – 268 звернень, 2017 – 350 звернень).

Із загальної кількості заявників, які зазначили свій соціальний стан, надійшли звернення від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій– 82, від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 106, ветеранів праці– 63, від дітей війни – 18, членів багатодітних сімей і одиноких матерів, матерів-героїнь – 19, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 17.У зверненнях громадян зазначених категорій частіше порушувались питання покращення житлових умов, надання житла та земельної ділянки на пільгових умовах, питання реєстрації, житлово-комунального господарства та соціального забезпечення, надання пільг, оплата та нарахування житлово-комунальних послуг, прибирання будинків та прибудинкових територій, робота ліфтів тощо.

Стан виконавської дисципліни з розгляду звернень громадян перебуває на постійному контролі у Печерській районній в місті Києві державній адміністрації, зазначене питання щотижнево заслуховується на апаратних нарадах з керівниками відділів та управлінь райдержадміністрації.

Щотижнево на день контролю надається інформація до відділу контролю для внесення в протокол звернень, терміни яких спливають, для проведення роботи з відповідальними виконавцями.

Ведеться постійний контроль за дотриманням термінів виконання звернень громадян, надаються контрольні картки (нагадування) відповідним структурним підрозділам щодо термінів їх виконання.

Щоденно забезпечується вчасне та якісне опрацювання звернень громадян, які надходять до Печерської РДА, неприпустимість формального розгляду звернень, надання неоднозначних та необгрунтовних відповідей на звернення громадян.

За результатами розгляду звернень громадян у звітному періоді вирішено позитивно – 8 відсотків звернень, надано відповідні роз’яснення – 80 відсотків, звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон), звернення, що пересилалися за належністю відповідно до ст. 7 Закону, звернення, що не підлягали розгляду відповідно до ст. 8 і ст. 17 Закону – 4 відсотки, решта – перебувають на розгляді відповідно до встановлених термінів. Порушень розгляду звернень громадян у звітномуперіоді не відмічено.

На виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Печерській райдержадміністрації проводились особисті прийоми громадян, виїзні прийоми громадян та прямі («гарячі») телефонні лінії. Загалом за 9 місяців 2018 року головою райдержадміністрації проведено 7 особистих прийомів громадян, на яких прийнято 24 громадянина, та    8 виїзних прийомів громадян, на яких прийнято 27 громадян, проведено    7 («гарячих») телефонних ліній, під час яких надійшло 7 дзвінків.

Також, проводилися особисті прийоми громадян першим заступником голови та заступником голови, згідно з затвердженим графіком.

За результатами прийомів керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації надавалися доручення щодо вирішення порушених заявниками питань в найкоротші терміни. За результатами вжитих заходів, в термін, зазначений законодавством, надавалися відповіді заявникам.

Керівництвом районної адміністрації забезпечується першочерговий особистий прийом інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати–героїня». Усі звернення вищезазначених категорій громадян розглядаються особисто головою адміністрації, надаються відповідні доручення по розгляду цих звернень, їх виконання контролюється до розв’язання питання в межах чинного законодавства.

За 9 місяців 2018 року кількість звернень, що надійшли від інвалідів Великої Вітчизняної війни – 10, від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» – 5.

На виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Печерській райдержадміністрації забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, склад комісії затверджено розпорядженням Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 27.01.2011 №30 «Про створення постійно діючої комісії з питань  розгляду звернень громадян» (у редакції розпорядження від 15.08.2016 №404). За звітний період проведено9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. За результатами розгляду порушених заявниками питань у зверненнях складено протоколи засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

Відповідно до затвердженого головою райдержадміністрації графіку на 2018 рік, працівниками відділу роботи із зверненнями громадян проведено перевірки організації роботи із зверненнями громадян та додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної адміністрації: відділі управління персоналом; службі у справах дітей; КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району   м. Києва»; управлінні охорони здоров’я; відділі контролю за благоустроєм; управлінні праці та соціального захисту населення; комунальному підприємстві «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автошляхів та споруд на них»; управлінні освіти та інноваційного розвитку; відділі з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців; секторі з питань оборонної та мобілізаційної роботи; секторі екології; відділі інформаційних технологій; відділі з питань надзвичайних ситуацій; юридичному відділі; відділі ведення Державного реєстру виборців; відділі з питань майна комунальної власності; відділі культури, туризму та охорони культурної спадщини; відділі з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб; комунальному підприємстві по утриманню зелених насаджень; відділі у справах сім`ї, молоді та спорту; управлінні житлово-комунального господарства та будівництва; відділі обліку і розподілу житлової площі; секторі охорони праці.

Згідно з затвердженим головою Печерської РДА графіком проведено   20 виїзних днів контролю за станом виконання доручень по розгляду звернень громадян. За результатами виїзних днів контролю спільно з працівниками управління з питань звернень громадян виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та працівниками відповідних відділів, управлінь, служб Печерської райдержадміністрації складено акти проведення виїзних днів контролю, в яких надавалися відповідним структурним підрозділам доручення розглянути і в найкоротші терміни усунути проблеми, озвучені мешканцями. 

Відповідно до графіка звітування керівників відділів та структурних підрозділів Печерської районної в місті Києві державної адміністрації щодо організації виконання контрольних документів та роботи із зверненнями громадян, затвердженого головою Печерської райдержадміністрації Мартинчуком С.О. 04.12.2017, відбулося звітування керівників відділів та структурних підрозділів Печерської райдержадміністрації: КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва»; управління праці та соціального захисту населення; відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців; сектору взаємодії з правоохоронними органами та з питань запобігання і виявлення корупції; управління житлово-комунального господарства та будівництва; відділу з питань майна комунальної власності; відділу культури, туризму та охорони культурної спадщини; відділу контролю за благоустроєм; управління освіти та інноваційного розвитку; відділу з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб; управління охорони здоров’я; відділу підприємництва, торгівлі та споживчого ринку; відділу обліку і розподілу житлової площі; відділу з питань надзвичайних ситуацій; служби у справах дітей; відділу у справах сім`ї, молоді та спорту.

Протягом 9 місяців 2018 року відповідно до графіку проведено 3 семінари-навчання з керівниками структурних підрозділів та діловодами в Печерській районній в місті Києві державній адміністрації, з питань: надання практичної та методичної допомоги у веденні діловодства, організації контрольних документів та роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах Печерської райдержадміністрації та комунальних підприємств району відповідно до вимог Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді Міністрів Автономної республіки Крим, місцевих органів виконавчої влади, затвердженої Кабінетом Міністрів України від 30.11.2011 №1242; щодо порядку розгляду депутатських запитів і депутатських звернень народних депутатів та депутатів місцевих рад відповідно до Закону України «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад»; порядку опрацювання проектів розпоряджень; забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від  07.02.2008  №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» тощо.

Також, проводився позаплановий семінар-навчання (робоча нарада) для працівників КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» щодо питань: порядок опрацювання контрольних документів, розгляд депутатських запитів і депутатських звернень, вимоги до проектів відповідей відповідно до Інструкції з діловодства та Регламенту Печерської РДА; вимоги до опрацювання звернень громадян відповідно до чинного законодавства та терміни їх виконання тощо.

06.03.2018 для студентів ІІ курсу юридичного факультету Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, які, відповідно до договору про творче співробітництво, проходили виробничу практику в Печерській райдержадміністрації, працівниками відділу було проведено ознайомчу лекцію про діяльність відділу роботи із зверненнями громадян.

Відповідно до затвердженого Київським міським головою графіку звітування голів районних в місті Києві державних адміністрацій, керівників департаментів, управлінь та інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) перед Київським міським головою у лютому та серпні 2018 роцівідповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надано звіти про організацію роботи із зверненнями громадян Печерською районною в місті Києві державною адміністрацією за періоди: з 01.01.2018 по 19.02.2018 та 01.01.2018 по 31.07.2018.

21.02.2018 та 01.08.2018 проведено перевірки організації роботи із зверненнями громадян, організації та проведення особистого прийому і стану виконавської дисципліни з розгляду звернень громадян у Печерській районній в місті Києві державної адміністрації, які проводилися відповідно до затвердженого графіку відділом аналітичної роботи та контролю управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). За результатами перевірок жодних порушень чи зауважень по роботі відділу не було. Організація роботи із зверненнями громадян у Печерській районній в місті Києві державній адміністрації відповідає вимогам чинного законодавства України та оцінюється як така, що відповідає вимогам, встановленим законодавством.

За  9 місяців 2018 року за дорученнями керівництва Київської міської державної адміністрації та Печерської районної в місті Києві державної адміністраціїбули вжиті заходи та вирішені питання, які порушували громадяни у зверненнях:

- працівниками КП «Керуюча компанія» виконані роботи по заміні пошкодженої ділянки трубопроводу централізованого опалення, розташованого на горищі будинку, (звернення гр. Дубас О.П. від 04.01.2018 № 105/Д – 12, адреса заявника: вул. В. Васильківська, 67/7,     кв. 28);

- працівниками КП «Керуюча компанія» виконані роботи по ремонту вхідної групи під’їзду № 4 будинку заявниці, (звернення гр. Шульги В.Д. від 05.01.2018 № 105/Ш – 20, адреса заявниці: вул. М. Бойчука, 34,  кв. 28);

- працівниками КП «Керуюча компанія» виконані ремонтно-налагоджувальні роботи ліфтового обладнання, за адресою:  бул. Л. Українки 24, (звернення, яке на дійшло через мережу фейсбук від 09.01.2018 № 105/БП – 26);

- працівниками КП «ШЕУ Печерського району в м. Києві» виконані роботи по відновленню асфальтового покриття пішохідної та проїзної дороги біля будинку № 8Б пров. Музейному, (звернення гр. Колодій Д. від 10.01.2018 № К – 743, адреса заявника: бул. Кольцова, 14Д, кв. 332);

- працівниками підрядної організації проведені роботи по заміні аварійних ділянок інженерних мереж в будинку, (звернення гр. Степанова Б.О. від 16.01.2018 № 105/ОП/С – 59, адреса заявника: вул. В. Васильківська, 145/1, кв. 4);

- демонтовано самовільно встановлений паркувальний бар’єр на прибудинковій території, за адресою заявниці, (звернення гр. Середи К.І. від 18.01.2018 № ОП/С – 1461, адреса заявниці: вул. Коновальця, 15/4,  кв. 51);

- силами обслуговуючого підприємства замінено ділянку електрокабелю та проведено профілактичні роботи в поповерхових розподільчих  щитках, (звернення гр. Зорейко В.О. від 23.01.2018 № З – 1822, адреса заявниці: вул. В. Васильківська, 23В, кв. 66);

- ліквідовано стихійне сміттєзвалище по вул. Бастіонній, 14А (звернення гр. Березенець О.А. від 30.01.2018 № Б – 2451, адреса заявниці: вул. Підвисоцького, 19);

- працівниками обслуговуючої організації виконані роботи по встановленню циркуляційної лінії гарячого водопостачання у будинку та усунуто протікання покрівлі, (звернення гр. Поліщук Д.Г. та ін. від 07.02.2018 № 105/ОП/КО – 131, адреса заявників: вул. Мечникова, 6, кв. 12);

- працівниками КП «Керуюча компанія» виконані ремонтно-налагоджувальні роботи системи центрального опалення та проведені роботи по відновленню опалення по стояку ванної кімнати заявниці, (звернення гр. Складана А.П. від 08.02.2018 № 105/С – 140, адреса заявниці: вул. Підвисоцького, 12, кв. 18);

- працівниками обслуговуючої організації проведено ремонтні роботи по відновленню роботи ліфту в будинку заявниці, (звернення  гр. Мальцевої Л.М. від 08.02.2018 № ОП/КО – 3272, адреса заявниці:    вул. В. Васильківська, 43, кв. 11);

- виконано роботи з відновлення вимощення бруківки між житловими будинками №10 корпус 3 та №10 корпус 2 по вул. Іоанна Павла ІІ, (звернення гр. Слєпова А.О. від 09.02.2018 № С – 3332, адреса заявника: вул. П. Лумумби, 10, корпус 3);

- проведено дезінсекцію та дератизацію у підвальному приміщення житлового будинку №14а на вул. Бастіонній та прибирання сторонніх речей, (звернення гр. Печеніна М. та ін. від 03.03.2018 № КО – 4927, №105/КО – 220, адреса заявника: вул. Бастіонна, 14а, кв. 18);

- силами КП по утриманню зелених насаджень Печерського району м. Києва проведені роботи з очищення дерев від омели та сухих гілок по вул. Шовковична, (звернення гр. Гудими О.В. від 06.03.2018 № Г – 485/9, адреса заявника: вул. П. Мирного, 27, кв. 62);

- силами КП по утриманню зелених насаджень Печерського району           м. Києва проведені роботи з очищення дерев від омели та сухих гілок в сквері Куловського та біля Печерської райдержадміністрації, (звернення гр. Гудими О.В. від 13.03.2018 № Г – 485/12, адреса заявника:                    вул. П. Мирного, 27, кв. 62).

- фахівцями обслуговуючої організації виконані роботи по заміні внутрішньобудинкових трубопроводів системи водовідведення за адресою заявників, (звернення гр. Левченко О.В. та ін. від 12.03.2018       № 105/ОП/КО – 231, адреса заявника: вул. В. Васильківська, 129, кв. 33);

- виконано роботи по відновленню вентиляційної системи у житловому будинку заявника, (звернення гр. Пацьори А.М. від 16.03.2018 №5606/2, адреса: Кловський узвіз 17, кв. 38);

- силами обслуговуючої організації виконані роботи по ремонту доріжки з плит, яка проходить вздовж бул. Л. Українки навпроти будинку №36В, (звернення гр. Ситнік Л.І. від 20.03.2018 № КО – 5737, адреса заявниці: бул. Л. Українки, 36В, кв. 17);

- виконані ремонтно-налагуджувальні роботи теплового обладнання централізованого теплового пункту житлового будинку №7 у пров. Бастіонному, (звернення гр. Беренфельда Т.В. від 21.03.2018 № ОП/Б – 5862, адреса: пров. Бастіонний, 7, кв. 5);

- силами комунального підприємства виконані роботи з влаштування вертикальної та горизонтальної гідроізоляції місць примикання жолобів і звисів на покрівлі, в межах І та ІV під’їздів житлового будинку заявника, (звернення гр. Івженко Т.Г. від 27.03.2018 № КО – 6161, адреса: вул. Цитадельна, 9, кв. 59);

- обслуговуючою організацією проведено роботи по очищенню внутрішніх зливостоків в будинку заявниці, покрівля в задовільному технічному стані, (звернення гр. Бояринцевої А.А. від 02.04.2018 № Б – 6450, адреса: вул. Драгомирова, 6Б, кв. 51);

- виконані роботи з відновлення гідроізоляції та рулонного покриття піддашку вхідної групи підїзду ІІІ, за адресою: вул. Курганівська, 3, (звернення гр. Ларіна Ю, від 20.04.2018 № Л – 7357, адреса заявника:   вул. Куранівська, 3);

- ліквідовано стихійне сміттєзвалище на вул. Бойчука, 42, (звернення  гр. Гудими В.М. від 07.05.2018 № Г – 9137, № Г – 8137/1, адреса: вул. Бойчука, 42);

- проведено дезінсекцію та дератизацію у місцях загального користування та підвальному приміщення житлового будинку №3 на вул. П. Мирного, (звернення гр. Соболєва Л. від 11.05.2018 № 105/С – 465, адреса заявника: вул. П. Мирного, 3, кв. 21);

- КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» виконано роботи із встановлення нового циркуляційного насосу централізованого гарячого водопостачання, (звернення гр. Скиби С.Л. від 29.05.2018 № 105/С – 538, адреса заявника: вул. Федорова, 1, кв. 61);

- вирішено питання щодо відключення звуковідтворюючої апаратури закладу харчування «Бесссарабія», (звернення гр. Александрова І.В. від 30.05.2018 № 105/ОП/А – 5/19, адреса заявника: Бессарабська площа, 5, кв. 35);

- відновлено систему опалення в квартирі заявника, (звернення гр. Александрова І.В. від 14.06.2018 № 105/ОП/А – 5/20, адреса заявника: Бессарабська площа, 5, кв. 35);

- вирішено питання щодо повернення коштів за неякісно куплений товар на ярмарку по вул. К. Білокур, (звернення гр. Чернишова В.А. від 18.06.2018 № 105/ОП/Ч – 590, адреса заявника: вул. Кіквідзе, 26, кв. 44);

- силами КП «Керуюча компанія» виконано роботи по улаштуванню газону з трав’яним покриттям на прибудинковій території, (звернення гр. Чернявської Н.К. від 22.06.2018 № 105/ОП/КО – 609, адреса заявниці: вул. І. Кудрі, 38Б, кв. 39);

- виконано роботи із видалення сухостійних дерев по бул. Л. Українки, 19 та видалено аварійне дерево по вул. Г. Алмазова, (звернення гр. Івасюк В. від 22.06.2018 № 105/І – 613, заява надійшла через електронну адресу);

-  відновлено освітлення на сходових клітинах в будинку заявника, (звернення гр. Черняк Л.П. від 25.06.2018 № Ч – 10418 та від 27.06. 2018 № Ч – 10418/1, адреса заявника: вул. Дарвіна, 10, кв. 6);

- відновлено роботу ліфту в будинку, за адресою заявника, (звернення      гр. Костенко О.О. від 02.07.2018 № 105/К – 631, адреса заявника:  вул. Є. Коновальця, 15/2, кв. 87);

- силами обслуговуючої організації виконано роботи по ремонту водостічних труб в будинку заявника, (звернення гр. Захарчук А.В. від 02.07.2018 № 105/ОП/З – 633, адреса заявника: вул. Московська, 5/2а, кв. 18);

- силами обслуговуючої організації відновлено благоустрій прибудинкової території щодо написів рекламування наркотичних речовин, (звернення гр. Антішова В.Д. від 03.07.2018 № А – 10660, адреса заявника: вул. Є. Коновальця, 27а, кв. 5);

- проведено дезінсекцію бліх в будинку, (звернення гр. Гребенюк А.В. від 16.07.2018 № 105/Г – 685, адреса заявника: Печерський спуск, 11, кв. 34);

- силами обслуговуючої організації КП «УЗН» виконано роботи по ремонту дитячого майданчика по вул. М. Омеляновича-Павленка, (звернення гр. Лопатко Є.В. від 27.07.2018 № Л – 497/39, адреса заявника: Київська обл., м. Біла Церква, вул. Леваневського, 26, кв. 51);

- ліквідовано сміттєзвалище по вул. Ш. Руставелі, 15Б, (звернення гр. Белькевич Є.В. від 07.08.2018 № Б – 12000, адреса заявника:  вул. Волгоградська, 2, кв. 39);

- виконано роботи по відновленню пошкоджених місць стелі та підлоги, після залиття в будинку по вул. Бойчука, 17/10, (звернення  гр. Кулик Т. від 14.08.2018 № 105/К – 394/5, надійшло через мережу Інтернет);

- виконані роботи по частковому ремонту покрівлі, за адресою заявника, (звернення гр. Тимошик О.М. від 14.08.2018 № 105/КО – 774, адреса заявника: вул. Бойчука, 16, кім. 17);

- демонтовано паркувальні засоби на прибудинковій території, (звернення гр. Васіної С.В. від 13.08.2018 № 105/В – 770/1, адреса заявника: Кловський узвіз, 14/24, надійшло через мережу Інтернет);

- виконані роботи по облаштуванню пандусами та благоустрою території по вул. Іоанна Павла  ІІ, 14/1, (звернення гр. Лопатко Є.В. від 20.08.2018 № Л – 497/42, адреса заявника: Київська обл., м. Біла Церква, вул. Леваневського, 26, кв. 51);

- ліквідовано наслідки зливи та прибрано територію від бруду попров. Мар`яненка, (звернення гр. Ніцко О.А. від 20.08.2018 № Н – 10015/1, адреса заявника: пров. Маряненка, 14, кв. 65);

- ліквідовано сіттєзвалище біля станції метро Либідська, (звернення   гр. Бондаренко Ю. від 27.08.2018 № Б – 12668, надійшло через мережу Інтернет).

У І півріччі 2018 року Печерською районною в місті Києві державною адміністрацією було надано квартиру для поліпшення житлових умов  гр. Мамедовій Оксані Камадівні разом з родиною, яка перебувала на обліку по пільговій категорії «багатодітні родини 5 і більше та при народженні 3».

13.02.2018 на засіданні Колегії доведено до відома присутніх про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській райдержадміністрації за 2017 рік, наголошено на вчасному та якісному опрацюванні звернень громадян, які надходять до Печерської райдержадміністрації, тримати стан виконавської дисципліни з розгляду звернень громадян на постійному контролі, вживати всіх дієвих заходів реагування, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади  та органів місцевого самоврядування».

На веб-сайті райдержадміністрації (окремій сторінці) систематично розміщуються (оновлюються) узагальнені відомості по організації роботи зі зверненнями громадян (щотижнево, щоквартально, за півроку, за рік), графіки проведення особистого та особистого виїзного прийому громадян керівниками району, порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Печерській РДА, графіки проведення прямого телефонного зв’язку керівництва райдержадміністрації, а також роз’яснення, як подати письмове звернення, висвітлюються актуальні питання, з якими громадяни звертаються до керівництва району на особистих прийомах, на особистих виїзних прийомах із розміщеннями фото, та інша інформація, що стосується звернень громадян.

Працівниками відділу щоденно надається інформація, роз’яснення, рекомендації з питань, які виникають при зверненні громадян,  як усно, так і в телефонному режимі.

Ведеться постійний контроль за дотриманням термінів виконання звернень громадян. Так, за результатами роботи за 9 місяців 2018 року забезпечено виконання всіх доручень з розгляду звернень громадян в терміни, визначені чинним  законодавством.

Печерською районною в місті Києві державною адміністрацією і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного та кваліфікованого розгляду звернень громадян, вживатимуться всі дієві заходи реагування щодо належного їх розгляду відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади  та органів місцевого самоврядування».         

Перейти до спискуВерсiя для друку