Головна  →  Звіти про роботу  →  11 квітня 2018

ЗВІТ про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській районній в місті Києві державній адміністрації за І квартал 2018 рік

За період з 01.01.2018 по 31.03.2018 до Печерської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 823 звернення громадян. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року, кількість звернень від громадян до районної адміністрації зменшиласьна 11відсотків або на 90 звернень.

 

Кількість звернень, що надійшли  поштою

Кількість звернень, поданих громадянами на особистому прийомі

Загальна кількість звернень

2018 рік

2017 рік

2018 рік

2017 рік

2018 рік

2017 рік

392

455

431

458

823

913

 

Частка колективних звернень від усіх звернень за звітний період становить 14 відсотків. Кількість колективних звернень зменшилась на 17 відсотків або на 23 звернення, і склала 112 звернень. З урахуванням колективних звернень за звітний період до райдержадміністрації звернулось 2761 громадянин, які у своїх листах порушили 1026 питань.

За І квартал 2018 рік електронною поштою надійшло 136 звернень громадян.

Із загальної кількості звернень за І квартал 2018 року безпосередньо від громадян надійшло 53 відсотки усіх звернень. Для розгляду за належністю до Печерської райдержадміністрації передано: з Київської міської державної адміністрації – 41 відсоток (334 звернення), від інших органів державної влади – 6,4 відсотка (53 звернення), з органів прокуратури – 0,1 відсотка                       (1 звернення), від Народних депутатів України, з правоохоронних органів, з Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України звернень до Печерської райдержадміністрації не надходило.

Серед основних питань, які порушували мешканці у своїх зверненнях упродовж даного періоду, чільне місце займають: питання комунального господарства – 54 відсотки (448 звернень), забезпечення законності і правопорядку – 9 відсотків (74 звернення), житлової політики – 16 відсотків (130 звернень), соціального захисту населення – 6 відсотків (50 звернень), сім`я, діти, молодь – 4,1 відсотка (34 звернення), та такі питання, як аграрної політики та земельних відносин, транспорту і зв'язку, фінансової, податкової, митної політики, праці і заробітної плати, охорони здоров’я, екології та природних ресурсів, освіти і науки, діяльності об’єднань громадян, діяльності місцевих органів виконавчої влади, діяльність органів місцевого самоврядування тощо.

У звітному періоді мешканців району найбільше турбували такі питання, як утримання будинків, благоустрій прибудинкових територій та озеленення територій біля будинків, поліпшення житлових умов, належне надання комунальних послуг (водопостачання та теплопостачання), щодо законності

нарахування комунальних послуг, здійснення ремонтних робіт в будинках, надання житла та реєстрація, реєстрація у гуртожитках, оренда нежитлових приміщень,соціальний захист, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, законність будівництва, порушення тиші та громадського порядку в закладах ресторанного господарства, питання сім`ї та виховання дітей тощо.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилась кількість звернень з питаньсоціального захисту населення (на 72 відсотка, 2018 – 50 звернень, 2017 – 29 звернень), житлової політики (на 16 відсотків, 2018 – 130 звернень, 2017 – 112 звернень).

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року відмічено зменшення надходження звернень від громадян з питань комунального господарства (на 20 відсотків, 2018 – 448 звернень, 2017 – 557 звернень), сім`я, діти, молодь (на 26 відсотків, 2018 – 34 звернення, 2017 – 46 звернень), забезпечення законності та правопорядку (на 26 відсотків, 2018 – 73 звернення, 2017 – 99 звернень).

Із загальної кількості заявників, які зазначили свій соціальний стан, надійшли звернення від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій– 31, від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 46, ветеранів праці– 31, від дітей війни – 6, членів багатодітних сімей і одиноких матерів, матерів-героїнь – 5, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 10.У зверненнях громадян зазначених категорій частіше порушувались питання покращення житлових умов, надання житла та земельної ділянки на пільгових умовах, питання реєстрації, житлово-комунального господарства та соціального забезпечення, надання пільг, оплата та нарахування житлово-комунальних послуг тощо.

Стан виконавської дисципліни з розгляду звернень громадян перебуває на постійному контролі у Печерській районній в місті Києві державній адміністрації, зазначене питання щотижнево заслуховується на апаратних нарадах з керівниками відділів та управлінь райдержадміністрації.

Щотижнево на день контролю надається інформація до відділу контролю для внесення в протокол звернень, терміни яких спливають, для проведення роботи з відповідальними виконавцями.

Ведеться постійний контроль за дотриманням термінів виконання звернень громадян, надаються контрольні картки (нагадування) відповідним структурним підрозділам щодо термінів їх виконання.

Щоденно забезпечується вчасне та якісне опрацювання звернень громадян, які надходять до Печерської РДА, неприпустимість формального розгляду звернень, надання неоднозначних та необгрунтовних відповідей на звернення громадян.

За результатами розгляду звернень громадян у звітному періоді вирішено позитивно – 7 відсотків звернень, надано відповідні роз’яснення – 70 відсотків, звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон), звернення, що пересилалися за належністю відповідно до ст. 7 Закону, звернення, що не підлягали розгляду відповідно до ст. 8 і ст. 17 Закону – 3 відсотка, решта – перебувають на розгляді відповідно до встановлених термінів. Порушень розгляду звернень громадян у звітномуперіоді не відмічено.

На виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Печерській райдержадміністрації проводились особисті прийоми громадян, виїзні прийоми громадян та прямі («гарячі») телефонні лінії. Загалом за І квартал 2018 рік головою райдержадміністрації проведено 3 особистих прийоми громадян, на яких прийнято 3 громадянина, і   4 виїзних прийоми громадян, на яких прийнято 17 громадян, проведено              2 («гарячі») телефонні лінії, під час яких надійшло 2 дзвінка.

Також, проводилися особисті прийоми громадян першим заступником голови та заступником голови, згідно з затвердженим графіком.

За результатами прийомів керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації надавалися доручення щодо вирішення порушених заявниками питань в найкоротші терміни. За результатами вжитих заходів, в термін зазначений законодавством надавалися відповіді заявникам.

Керівництвом районної адміністрації забезпечується першочерговий особистий прийом інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати–героїня». Усі звернення вищезазначених категорій громадян розглядаються особисто головою адміністрації, надаються відповідні доручення по розгляду цих звернень, їх виконання контролюється до розв’язання питання в межах чинного законодавства.

За І квартал 2018 року кількість звернень, що надійшли від інвалідів Великої Вітчизняної війни – 2, від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» – 1.

На виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Печерській райдержадміністрації забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, склад комісії затверджено розпорядженням Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 27.01.2011 №30 «Про створення постійно діючої комісії з питань  розгляду звернень громадян» (у редакції розпорядження від 15.08.2016 №404). За звітний період проведено3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. За результатами розгляду порушених заявниками питань у зверненнях складено протоколи засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

Відповідно до затвердженого головою райдержадміністрації графіку на 2018 рік, працівниками відділу роботи із зверненнями громадян проведено перевірки організації роботи із зверненнями громадян та додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної адміністрації: відділі управління персоналом; службі у справах дітей;               КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району                 м. Києва»; управлінні охорони здоров’я; відділі контролю за благоустроєм; управлінні праці та соціального захисту населення; комунальному підприємстві «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автошляхів та споруд на них».

Згідно з затвердженим головою Печерської РДА графіком проведено   6 виїзних днів контролю за станом виконання доручень по розгляду звернень громадян. За результатами виїзних днів контролю спільно з працівниками управління з питань звернень громадян виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та працівниками відповідних відділів, управлінь, служб Печерської райдержадміністрації складено акти проведення виїзних днів контролю, в яких надавалися відповідним структурним підрозділам доручення розглянути і в найкоротші терміни усунути проблеми, озвучені мешканцями. 

Відповідно до графіка звітування керівників відділів та структурних підрозділів Печерської районної в місті Києві державної адміністрації щодо організації виконання контрольних документів та роботи із зверненнями громадян, затвердженого головою Печерської райдержадміністрації Мартинчуком С.О. 04.12.2017, відбулося звітування керівників відділів та структурних підрозділів Печерської райдержадміністрації: КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва»; управління праці та соціального захисту населення; відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців; сектору взаємодії з правоохоронними органами та з питань запобігання і виявлення корупції; управління житлово-комунального господарства та будівництва.

Протягом І кварталу 2018 року відповідно до графіку проведено 1 семінар-навчання з керівниками структурних підрозділів та діловодами в Печерській районній в місті Києві державній адміністрації, з питань: надання практичної та методичної допомоги у веденні діловодства, організації контрольних документів та роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах Печерської райдержадміністрації та комунальних підприємств району відповідно до вимог Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді Міністрів Автономної республіки Крим, місцевих органів виконавчої влади, затвердженої Кабінетом Міністрів України від 30.11.2011 №1242; щодо порядку розгляду депутатських запитів і депутатських звернень народних депутатів та депутатів місцевих рад відповідно до Закону України «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад»; порядку опрацювання проектів розпоряджень; забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від  07.02.2008  №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Також, проводився позаплановий семінар-навчання (робоча нарада) для працівників КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» щодо питань: порядок опрацювання контрольних документів, розгляд депутатських запитів і депутатських звернень, вимоги до проектів відповідей відповідно до Інструкції з діловодства та Регламенту Печерської РДА; вимоги до опрацювання звернень громадян відповідно до чинного законодавства та терміни їх виконання тощо.

06.03.2018 для студентів ІІ курсу юридичного факультету Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, які, відповідно до договору про творче співробітництво, проходили виробничу практику в Печерській райдержадміністрації, працівниками відділу було проведено ознайомчу лекцію про діяльність відділу роботи із зверненнями громадян.

Відповідно до затвердженого Київським міським головою графіку звітування голів районних в місті Києві державних адміністрацій, керівників департаментів, управлінь та інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) перед Київським міським головою у лютому 2018 роцівідповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надано звіт про організацію роботи із зверненнями громадян Печерською районною в місті Києві державною адміністрацією за період: з 01.01.2018 по 19.02.2018.

21.02.2018 проведено перевірку організації роботи із зверненнями громадян, організації та проведення особистого прийому і стану виконавської дисципліни з розгляду звернень громадян у Печерській районній в місті Києві державної адміністрації, яка проводилася відповідно до затвердженого графіку відділом аналітичної роботи та контролю управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). За результатами перевірки жодних порушень чи зауважень по роботі відділу не було. Організація роботи із зверненнями громадян у Печерській районній в місті Києві державній адміністрації відповідає вимогам чинного законодавства України та оцінюється як така, що відповідає вимогам, встановленим законодавством.

За  І квартал 2018 року за дорученнями керівництва Київської міської державної адміністрації та Печерської районної в місті Києві державної адміністраціїбули вжиті заходи та вирішені питання, які порушували громадяни у зверненнях:

- працівниками КП «Керуюча компанія» виконані роботи по заміні пошкодженої ділянки трубопроводу централізованого опалення, розташованого на горищі будинку, (звернення гр. Дубас О.П. від 04.01.2018 № 105/Д – 12, адреса заявника: вул. В. Васильківська, 67/7,     кв. 28);

- працівниками КП «Керуюча компанія» виконані роботи по ремонту вхідної групи під’їзду № 4 будинку заявниці, (звернення гр. Шульги В.Д. від 05.01.2018 № 105/Ш – 20, адреса заявниці: вул. М. Бойчука, 34,          кв. 28);

- працівниками КП «Керуюча компанія» виконані ремонтно-налагоджувальні роботи ліфтового обладнання, за адресою:                   бул. Л. Українки 24, (звернення, яке на дійшло через мережу фейсбук від 09.01.2018 № 105/БП – 26);

- працівниками КП «ШЕУ Печерського району в м. Києві» виконані роботи по відновленню асфальтового покриття пішохідної та проїзної дороги біля будинку № 8Б пров. Музейному, (звернення гр. Колодій Д. від 10.01.2018 № К – 743, адреса заявника: бул. Кольцова, 14Д, кв. 332);

- працівниками підрядної організації проведені роботи по заміні аварійних ділянок інженерних мереж в будинку, (звернення гр. Степанова Б.О. від 16.01.2018 № 105/ОП/С – 59, адреса заявника: вул. В. Васильківська, 145/1, кв. 4);

- демонтовано самовільно встановлений паркувальний бар’єр на прибудинковій території, за адресою заявниці, (звернення гр. Середи К.І. від 18.01.2018 № ОП/С – 1461, адреса заявниці: вул. Коновальця, 15/4, кв. 51);

- силами обслуговуючого підприємства замінено ділянку електрокабелю та проведено профілактичні роботи в поповерхових розподільчих  щитках, (звернення гр. Зорейко В.О. від 23.01.2018 № З – 1822, адреса заявниці:                   вул. В. Васильківська, 23В, кв. 66);

- ліквідовано стихійне сміттєзвалище по вул. Бастіонній, 14А (звернення гр. Березенець О.А. від 30.01.2018 № Б – 2451, адреса заявниці:  вул. Підвисоцького, 19);

- працівниками обслуговуючої організації виконані роботи по встановленню циркуляційної лінії гарячого водопостачання у будинку та усунуто протікання покрівлі, (звернення гр. Поліщук Д.Г. та ін. від 07.02.2018 № 105/ОП/КО – 131, адреса заявників: вул. Мечникова, 6,кв. 12);

- працівниками КП «Керуюча компанія» виконані ремонтно-налагоджувальні роботи системи центрального опалення та проведені роботи по відновленню опалення по стояку ванної кімнати заявниці, (звернення гр. Складана А.П. від 08.02.2018 № 105/С – 140, адреса заявниці: вул. Підвисоцького, 12, кв. 18);

- працівниками обслуговуючої організації проведено ремонтні роботи по відновленню роботи ліфту в будинку заявниці, (звернення  гр. Мальцевої Л.М. від 08.02.2018 № ОП/КО – 3272, адреса заявниці:    вул. В. Васильківська, 43, кв. 11);

- силами КП по утриманню зелених насаджень Печерського району м. Києва проведені роботи з очищення дерев від омели та сухих гілок по вул. Шовковична, (звернення гр. Гудими О.В. від 06.03.2018 №Г – 485/9, адреса заявника: вул. П. Мирного, 27, кв. 62).

У І кварталі 2018 року Печерською районною в місті Києві державною адміністрацією було надано квартиру для поліпшення житлових умов  гр. Мамедовій Оксані Камадівні разом з родиною, яка перебувала на обліку по пільговій категорії «багатодітні родини 5 і більше та при народженні 3».

13.02.2018 на засіданні Колегії доведено до відома присутніх про підсумки роботи із зверненнями громадян у Печерській райдержадміністрації за 2017 рік, наголошено на вчасному та якісному опрацюванні звернень громадян, які надходять до Печерської райдержадміністрації, тримати стан виконавської дисципліни з розгляду звернень громадян на постійному контролі, вживати всіх дієвих заходів реагування, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади  та органів місцевого самоврядування».

На веб-сайті райдержадміністрації (окремій сторінці) систематично розміщуються (оновлюються) узагальнені відомості по організації роботи зі зверненнями громадян (щотижнево, щоквартально, за півроку, за рік), графіки проведення особистого та особистого виїзного прийому громадян керівниками району, порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Печерській РДА, графіки проведення прямого телефонного зв’язку керівництва райдержадміністрації, а також роз’яснення, як подати письмове звернення, висвітлюються актуальні питання, з якими громадяни звертаються до керівництва району на особистих прийомах, на особистих виїзних прийомах із розміщеннями фото, та інша інформація, що стосується звернень громадян.

Ведеться постійний контроль за дотриманням термінів виконання звернень громадян. Так, за результатами роботи за І квартал 2018 року забезпечено виконання всіх доручень з розгляду звернень громадян в терміни, визначені чинним  законодавством.

Печерською районною в місті Києві державною адміністрацією і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного та кваліфікованого розгляду звернень громадян, вживатимуться всі дієві заходи реагування щодо належного їх розгляду відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади  та органів місцевого самоврядування».

Перейти до спискуВерсiя для друку