Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ роботи із зверненнями громадян
Положення про відділ роботи із зверненнями громадян Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>

 

 

 

Начальник відділу роботи із зверненнями громадян Печерської районної в місті Києві державної адміністрації - Лучкіна Оксана Миколаївна

Біографічна довідка >>>

 

Місцезнаходження: 01010, м. Київ, вул. Московська, 5/2-А
Факс: 280-88-02
Електронна адреса: zvern_pechrda@kmda.gov.ua

 

ПосадаПрізвище, ім'я, по батьковіКабінетТелефон
Начальник відділуЛучкіна Оксана Миколаївна1280-35-85
Заступник начальника відділуШарудило Тетяна Володимирівна3280-02-67
Головний спеціалістКостіна Наталія Іванівна4280-02-67
Головний спеціалістЄфіменко Олена Святославівна2280-88-02
Головний спеціалістУрзан Олександр Іванович2280-88-02

 

 

 

 

 

 

 

 

Розклад роботи:
Понеділок-четвер: з 8:00 до 17:00; обідня перерва з 12:00-12:45
П’ятниця: з 8:00 до 15:45; обідня перерва з 12:00-12:45

 

Інформація щодо роботи відділу із зверненнями громадян >>>

Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України „Про звернення громадян”, „Про місцеві державні адміністрації”, „Про столицю України – місто – герой Київ”, „Про державну службу” постановами Верховної Ради України, указом Президента України від 07.02.08 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київської міської державної адміністрації, Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.

Основним завданням відділу є:

  1. Забезпечення кваліфікованого, об’єктивного і своєчасного розгляду заяв, пропозицій і скарг громадян в адміністрації, та її структурних підрозділах;
  2. Проведення консультацій та надання роз’яснень громадянам, які виявили бажання звернутись на особистий прийом до голови адміністрації, першого заступника та заступників голови адміністрації;
  3. Забезпечення неухильного дотримання графіка та належної організації особистого, виїзного прийомів громадян головою адміністрації, першим заступником, заступниками голови та керівником апарату адміністрації.

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

  1. забезпечення необхідних умов для належного (встановленого чинним законодавством) розгляду пропозицій, заяв та скарг громадян з особистих питань та питань діяльності державних органів влади;
  2. проведення консультацій та надання відповідних роз’яснень громадянам, які звернулись на особистий прийом до посадових осіб адміністрації, про порядок розгляду та вирішення їх питань;
  3. запис на особистий прийом громадян до голови, першого заступника та заступників голови адміністрації;
  4. організація прийому громадян з особистих питань головою адміністрації, першим заступником та заступниками голови адміністрації, відповідно до затвердженого графіка;
  5. здійснення координації роботи з розгляду звернень громадян у структурних підрозділах Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
  6. здійснення контролю за виконанням доручень з особистого прийому голови адміністрації, першого заступника та заступників голови адміністрації, у випадках несвоєчасного та неякісного їх виконання інформування керівників підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування;
  7. разом зі структурними підрозділами адміністрації забезпечення проведення прямих телефонних ліній головою адміністрації, першим заступником та заступниками голови адміністрації;
  8. відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженою Постановою Кабінету міністрів України № 348 від 14.04.1997р. прийом, реєстрація та попередній розгляд звернення громадян, передача їх для розгляду по суті голові, першому заступнику та заступникам голови згідно з розподілом обов’язків;
  9. здійснення контролю за своєчасним та якісним розглядом письмових звернень громадян, які надійшли з центральних органів виконавчої влади, від депутатів всіх рівнів, засобів масової інформації та інших органів. Окремо, у випадках порушення виконавської дисципліни, готує і інформує для вжиття відповідних заходів реагування голову адміністрації, першого заступника та заступників голови адміністрації згідно з розподілом обов’язків;
  10. перевірка стану роботи з розгляду письмових звернень та організації особистого прийому громадян у структурних підрозділах адміністрації;
  11. вивчення, узагальнення та поширення досвіду роботи, надання методичної та практичної допомоги структурним підрозділам адміністрації, організаціям та установам району.

 

Нормативно-правова база:
Конституція України
Закон України «Про звернення громадян»
Указ Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
Інструкція з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348 (зі змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 №26)
Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» >
Порядок розгляду звернень громадян у Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, затверджений розпорядженням від 11.12.2013 №671
Версiя для друку

 



Актуальні питання
профілактики інфекційних
та неінфекційних хвороб