Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ обліку та розподілу житлової площі
Положення про відділ обліку та розподілу житлової площі Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>

 

Місцезнаходження: вул. М. Омеляновича-Павленка, 15,
Електронна адреса: [email protected]

 

ПосадаПрізвище, ім'я, по батьковіКабінетТелефон
Начальник відділуЛісниченко Ольга Вікторівна 224254-22-24
Заступник начальника відділу 224254-22-24
Головний спеціалістЧумаченко Євгеній Валерійович224254-22-24
Головний спеціалістФедосєйкіна Ольга Андріївна 224254-22-24
Старший інспекторГаврилова Анна Сергіївна224254-22-24

 

 

 

 

 

 

 

Розклад роботи:
Понеділок-четвер: з 8:00 до 17:00; обідня перерва з 12:00-12:45
П’ятниця: з 8:00 до 15:45; обідня перерва з 12:00-12:45

Для прийому громадян та представників підприємств, організацій та установ з вищезазначених питань встановлені дні прийому начальником та спеціалістами відділу:

Вівторок з 09:00 до 12:00, четвер з 13:00 до 17:00
П’ятниця з 09:00 до 12:00 (додатково) – для представників підприємств, установ та організацій.

 

Основні завдання відділу:

  1. контроль за додержанням усіма міністерствами і відомствами, установами
    і організаціями, які розташовані в районі, незалежно від форм власності
    та господарювання, службовими особами і громадянами вимог щодо регулювання прав громадян на житло;
  2. облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов за місцем
    їх проживання, а також за станом цього обліку на підприємствах, установах, організаціях, розташованих у районі, підготовка проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації про прийняття громадян на облік;
  3. внесення пропозицій голові районної державної адміністрації щодо розподілу житлової площі в будинках комунальної власності району, контроль за наданням житла підприємствами, установами, організаціями своїм працівникам, підготовка проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації з цього питання;
  4. підготовка пропозицій голові районної державної адміністрації про включення жилих приміщень до числа службових та їх виключення з таких;
  5. розгляд заяв, звернень громадян, скарг, які надійшли до відділу;
  6. здійснення інших функцій, які входять до компетенції відділу.

Відповідно до покладених завдань відділ здійснює:

  1. підготовку облікових справ згідно списків по категоріях квартирного обліку; підготовку квартальних, піврічних і річних звітів до Департаменту будівництва
    та житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також періодичних звітів відповідно до доручень керівництва районної державної адміністрації; пропозицій про притягнення
    до дисциплінарної відповідальності службових осіб, винних у допущених порушеннях житлового законодавства;
  2. звернення до підприємств, установ та організацій з приводу надання документів необхідних для вирішення питань, що входять до компетенції відділу.

Організація прийому громадян та представників підприємств, установ та організацій з питань квартирного обліку та надання житлової площі

Виходячи з основних завдань відділу, прийом громадян з вищезазначених питань спеціалістами відділу здійснюється по нижченаведеним напрямкам:

  1. надання житлової площі черговикам квартирного обліку районної державної адміністрації. 
  2. надання житлової площі працівникам підприємств, установ та організацій Печерського району. 
  3. надання житлової площі черговикам квартирного обліку з числа молодих сімей (одиноких молодих громадян) за рахунок пільгових довгострокових кредитів та надання житлової площі черговикам квартирного обліку на пільгових підставах з проплатою 50 %, 60% та 70% її вартості. 
  4. надання житлової площі черговикам квартирного обліку, в тому числі для тимчасового поліпшення житлових умов, за рахунок квартир (кімнат в загальних квартирах) в житлових будинках після ліквідації статусу гуртожитків.
  5. надання службової житлової площі черговикам працівникам підприємств, установ
    та організацій, які користуються правом на отримання такого житла, в тому числі працівникам підприємств, установ та організацій Печерського району міста Києва; квартирний облік на підприємствах, установах та організаціях. 
  6. зарахування на квартирний облік мешканців Печерського району міста Києва внесення змін в облікові справи громадян, перезатвердження на квартирному обліку. 

Корисні посилання:

Закони України

- Житловий кодекс Української РСР

- Про місцеве самоврядування в Україні

- Цивільний кодекс України

- Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків 

- Про житловий фонд соціального призначення

Постанови Кабінету Міністрів України

Про затвердження Порядку формування фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб і Порядку надання в тимчасове користування житлових приміщень з фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб

-Про затвердження правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР

-Про службові жилі приміщення


Список громадян, що перебувають на квартирному обліку за станом на 15.01.2024 року >>>

ДОКУМЕНТИ

Щодо Порядку використання коштів, передбачених у бюджеті міста Києва на придбання житла для окремих категорій населення. Доступне житло (житло змішаного фінансування 70/30) >>>

Зарахування на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов >>>

Зарахування на соціальний квартирний облік >>>

Зарахування на облік громадян, які потребують надання житлового приміщення з фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, та надання житлових приміщень з фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб >>>

 

Версiя для друку



 
 
 
 
Актуальні питання 
профілактики інфекційних 
та неінфекційних хвороб