КМДА Київська міська державна адміністрація


Положення про відділ бухгалтерського обліку та звітності Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>

 

Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Федюк Юлія Миколаївна

Біографічна довідка >>>

 

 

 

 

Місцезнаходження: 01010, м. Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 15 (колишня вул. Суворова)

Електронна адреса: buh_pechrda@kmda.gov.ua

 

№ п/п

Посада

ПІБКаб.Телефон
1Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності - головний бухгалтерФедюк Юлія Миколаївна412280-89-11
2Заступник начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - заступник головного бухгалтераРольська Тетяна Миколаївна413280-14-47
3Головний спеціалістЧерняєва Світлана Анатоліївна412280-89-11
4Головний спеціалістБойченко Валентина Василівна413280-14-47
5Головний спеціалістСвірська Алла Петрівна413280-14-47
6Головний спеціалістДударь Юлія Олександрівна413280-14-47
7Головний спеціаліст Соснова Олена Леонідівна      400-а 280-77-12

Розклад  роботи:

понеділок - четвер з 08:00 до 17:00

п’ятниця з 08:00 до 15:45

обідня перерва з 12:00 до 12:45

Основними завданнями відділу є:

  • ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності райдержадміністрації та складання звітності;
  • відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;
  • забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
  • забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.

Функції відділу:

Відділ бухгалтерського обліку та звітності відповідно до покладених на нього завдань:

  • веде бухгалтерський облік відповідно до нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності;
  • складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, податкову та іншу звітність в порядку, встановленому законодавством.

Здійснює поточний контроль за:

  • дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань;
  • веденням бухгалтерського обліку, складенням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку установ, які підпорядковані райдержадміністрації;
  • своєчасно подає звітність;
  • своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов'язкові платежі) до бюджету.

Забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:

  • використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;
  • інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу; 7. проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства.

Забезпечує:

  • дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;
  • достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань;
  • повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;
  • зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності, а також звітності;
  • відповідні структурні підрозділи райдержадміністрації даними бухгалтерського обліку та звітності для прийняття обґрунтованих управлінських рішень, визначення можливих ризиків фінансово-господарської діяльності;
  • бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;
  • здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.