Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ адміністративно-господарського забезпечення
 
 
 
 
 
Начальник відділу адміністративно-господарського забезпечення Печерської районної в місті Києві державної адміністрації - Скопенко Михайло Володимирович
 
 
 
 

Місцезнаходження: 01010, м. Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 15 (колишня вул. Суворова)
Електронна адреса: vagz_pechrda@kmda.gov.ua

 

Основним завданням відділу є:
  1. здійснення матеріально технічного і господарсько-побутового забезпечення діяльності районної державної адміністрації
  2. здійснює в установленому порядку матеріально-технічне забезпечення виборів і референдумів, сесій і депутатських днів районної ради;
  3. вносить на розгляд керівництва адміністрації проекти розпоряджень, заходів, доповідні записки та інформації з питань, що належать до компетенції відділу;
  4. вивчає потреби господарсько-технічного забезпечення працівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів адміністрації, аналізує і складає поточні та перспективні плани;
  5. здійснює господарсько-технічне забезпечення та обслуговування конференцій, нарад, засідань, зустріч делегацій та інших заходів, які проводить адміністрація у районі;
  6. матеріально-технічне забезпечення діяльності працівників адміністрації засобами оргтехніки і зв‘язку, канцелярського обладнання для підвищення ефективності, якості та культури праці;
  7. бере участь в підготовці та укладанні договорів по обслуговуванню і ремонту приміщень, техніки, матеріальних засобів, ощадливому витрачанню коштів;
  8. планує і організовує, згідно переліку робіт, проведення капітального та поточного ремонту приміщень підрядчиками в межах запланованих коштів;
  9. здійснює систематичний контроль технічних працівників за виконанням робіт по профілактичному ремонту приміщень, теплового господарства, вентиляційного устаткування, електросистеми, засобів зв‘язку;
  10. складає та направляє в замовленому порядку заяви на необхідне канцелярське і господарське обладнання, оргтехніку. Представляє адміністрацію в інших органах влади і організаціях. Одержує, обліковує, розподіляє, відповідає за матеріальні цінності райдержадміністрації, а також звітує за їх вірне використання;
  11. організовує заходи щодо покращення охоронно-пропускного режиму, пожежної безпеки та санітарно-технічних вимог;
  12. контролює дотримання правил, інструкцій та виконання розпоряджень голови райдержадміністрації по господарських питаннях;
  13. розробляє заходи по організації режиму економії матеріальних, паливно-енергетичних ресурсів і здійснює контроль за їх виконанням;
  14. подає консультативно-дорадчу допомогу районним державним адміністраціям з питань організації адміністративно-господарської діяльності, приймає участь в контрольних перевірках цих закладів.
 
Версiя для друку

 



 

Актуальні питання 
профілактики інфекційних 
та неінфекційних хвороб