Положення про відділ управління персоналом Печерської районної в місті Києві державної адміністрації >>>
Місцезнаходження: 01010, м. Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 15 (колишня вул. Суворова)
Електронна адреса: [email protected]
Посада | Прізвище, ім'я, по батькові | Кабінет | Телефон |
Начальник відділу | Синяк Любов Володимирівна | 204 | 280-74-97 |
Заступник начальника відділу | Сіроштан Олена Володимирівна | 202 | 280-75-93 |
Головний спеціаліст | Білецька Світлана Вікторівна | 203 | 280-75-93 |
Головний спеціаліст | Гриценко Євгенія Володимирівна | 203 | 280-75-93 |
Головний спеціаліст | Кузіна Юлія Олегівна | 203 | 280-75-93 |
Головний спеціаліст | Дмитренко Олена Віталіївна | 202 | 280-75-93 |
Розклад роботи:
Понеділок-четвер: з 8:00 до 17:00; обідня перерва з 12:00-12:45
П’ятниця: з 8:00 до 15:45; обідня перерва з 12:00-12:45
Основним завданням відділу є:
- реалізація державної політики у сфері державної служби та з питань роботи з персоналом;
- здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;
- задоволення потреби в кваліфікованому персоналі та його ефективне використання;
- прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар’єри, забезпечення їх безперервного навчання;
- документальне оформлення проходження державної служби та трудових відносин.
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
- забезпечує реалізацію державної політики з питань роботи з персоналом та державної служби в райдержадміністрації; разом з відповідними структурними підрозділами узагальнює практику роботи з персоналом, вносить голові райдержадміністрації пропозиції щодо її вдосконалення;
- разом з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації розробляє річні плани роботи з персоналом, формує замовлення в міську держадміністрацію на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації державних службовців, а також керівників підпорядкованих установ;
- веде встановлену звітно-облікову документацію, готує статистичну звітність з питань роботи з персоналом, аналізує склад державних службовців, а також керівників підпорядкованих установ;
- приймає від претендентів на посади державних службовців відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору;
- оформляє документи про прийняття Присяги та присвоєння рангів державним службовцям, вносить про це записи до трудових книжок;
- у межах своєї компетенції здійснює заходи для забезпечення трудової дисципліни, оформляє документи, пов’язані з проведенням службового розслідування та застосуванням заходів дисциплінарного впливу;
- оформляє і видає службові посвідчення та довідки з місця роботи працівника;
- у межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури апарату райдержадміністрації та штатного розпису, веде контроль за розробленням посадових інструкцій у структурних підрозділах райдержадміністрації;
- здійснює підготовку документів для заохочення та нагородження працівників райдержадміністрації;
- забезпечує підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів, а також разом з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації організовує регулярне навчання працівників апарату;
- здійснює заходи щодо організації оцінювання результатів службової діяльності та складання індивідуальної програми професійного розвитку державних службовців, які займають посади державної служби категорій «Б» та «В»;
- разом з іншими структурними підрозділами здійснює контроль в апараті райдержадміністрації за дотриманням Закону України «Про державну службу» та інших актів законодавства з питань управління персоналом та державної служби;
- здійснює облік військовозабов’язаних і призовників та бронювання військовозабов’язаних в апараті райдержадміністрації, забезпечує контроль за станом військового обліку військовозабов’язаних і призовників в структурних підрозділах;
- готує аналітичні, інформаційні матеріали з питань реалізації державної політики у сфері державної служби, з питань управління персоналом та нагород, що розглядаються головою райдержадміністрації; веде ділове листування з іншими органами виконавчої влади та органами самоврядування, підвідомчими підприємствами, установами, організаціями з питань в межах компетенції.
|